Praktisk informasjon

Skolerute
Semesteret følger skoleruta med skolens fridager, med noen få unntak.

Konserter og fellessamlinger
Det arrangeres en fellessamling og en tradisjonell elevkonsert i kapellet hvert semester. Konserter er gratis for foreldre/foresatte og søsken.

Materiell
Elevene kjøper egne noter etter avtale. I tillegg bør de ha en leksebok, en stor spiralblokk (A4) til å lime inn kopier, gjerne med limstift til og en noteskrivebok.( Store linjer). Finn gjerne en egnet notebag som elevene kan ha notene i så drukner de ikke i regn- og snøvær!

Betaling
Prisen pr undervisningstime 30 min. er kr 330. Ved lærers sykdom eller fravær erstattes timen. Det sendes faktura hvert semester. Prøvetime/enkelttime til kr 350 kan avtales og betales kontant pr gang. Ved kontraktsinngåelse faktureres resterende undervisningstimer i semesteret.

Kontrakt
Her kan du laste ned kontrakten. Den kan fylles ut og tas med på første undervisningstime, eller du kan få et eksemplar av læreren og fylle den ut på stedet.

Oppsigelse
Oppsigelsesfrist er 1. desember for påfølgende vårsemester og 1. juni for påfølgende høstsemester