Lærere

marianne2Marianne Nordby startet Godlia Musikkbarnehage i 1985 og har siden da drevet musikkvirksomhet i bydel Østensjø. Fra 1992 knyttet til Østensjø musikkskole som klaver – og gruppelærer og fra 1995 rektor. Fast akkompagnatør i flere kor i bydelen, blandt annet Godlia Trasop skolekor. Aktiv i diverse musikkorganisasjoner og styremedlem og kursholder i Foreningen Musikk fra livets begynnelse. Medlem av Oslo Musikklærerforening. Startet Søndre Skøyen musikkskole i 2005.

svetlana2Svetlana Budarina har 18 års erfaring med undervisning av pianoelever i Russland, og 12 år i Norge. Utdannelse fra College of Arts i Rostov (Russland) med kompetanse som pianolærer og akkompagnatør. Bachelor i musikkpedagogikk fra Norges musikkhøgskole med piano som hovedinstrument hos professor Einar Henning Smebye.